28 Ocak 2013 Pazartesi

Kimin Hayranlarına Ne Denir ?



Demi Lovato
Demi Hayranlarına "Lovatic" Deniyor .
Miley Hayranlarına "Smiler" Deniyor.
Selena Hayranlarına "Selenatör" Deniyor.

Justin Bieber Hayranlarına "Belieber" Deniyor
One Direction Hayranlarına "Directioner" Deniyor
Bu da diğerleri:


Adele - Adelelovers
Ashley Tisdale - Tizzies
Avril Lavigne - Black Stars 
Bella Thorne - Bellarina
Beyonce - Honeybee
Britney Spears -Army Fatale 
Bruno Mars - Holigans
Chris Brown - Breezy
Christina Aguilera - Bionics - Fighters
Cody Simpson - Simpsoniezers
Glee - Gleeks
Hillary Duff - Duffters
Jennifer Lopez - JLovers
Jessie J - Heartbeats
Jonas Brothers - Jonatics
Katy Perry - KatyCats
Kelly Clarkson - Clarksonics 
Ke$ha - Animals
Lady Gaga - Little Monsters
Maroon 5 - Marooners 
Miley Cyrus - Smilers
Nicki Minaj - Barbies
Paramore - Parawhores
Rihanna: - Rihanna Navy
Shakira: - shakifan
Taylor Swift - Swifities
Twilight - Twihards
Vanessa Hudgens - Nessasaurs

33 yorum:

  1. Peki,Hem Directioner Hem Belieber Hem de Simpsonzer
    Olanlara ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem directioner hemde belieber olanlar belictioner deniyor fakat Simsonzer araya girince bişi olmuyo sanırım.

      Sil
    2. selictioner

      Sil
  2. yalnız o shakirians değil,shakifan! 3 senelik shakifan'ım benden iyi bilemezsiniz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam tatlım yanlış yazmış olabiliriz neden bu kadar kızıyorsun ki! Düzeltirim.

      Sil
    2. aynen ha

      Sil
  3. 1D&JUSTİN BİEBER28 Mart 2013 07:15

    ben Belictioner'ım <3 <3 <3 <3 <3 ;)

    YanıtlaSil
  4. ben belictioner
    lovatic
    selenator
    swiftiyim

    YanıtlaSil
  5. Carly rea hayranı olanlara ne denir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. jepsener denmiyor bi kere :)) jepsies deniryor bnde öleyim çnkü

      Sil
  6. "SELENATÖR" DEĞİL O "SELENATOR"!! -_-

    YanıtlaSil
  7. Ben hem ßelieber hem de Swifti'yim o ne oluyor?

    YanıtlaSil
  8. FOREVER DIRECTIONER VE LOUIS"İM"İN 1 NUMARALI HAYRANIYIM ONU BENDEN DAHA FAZLA KİMSE SEVEMEZ ( AİLESİ DAHİL :D )

    ALEYNA DEMİRKAYA + LOUIS TOMLINSON = <3 ( FAZLA SÖZE GEREK YOK )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızım seni parçalarım en büyük hayranı benim !!!!!! peki sende louis in imzası ve fotosu ver mıı

      Sil
  9. yukarıdaki adsız kezbana laf yok :D forever Little Black Star ve Parawhores <3

    YanıtlaSil
  10. Miley Cyrus,Demi Lovato,Taylor Swift ve Selena Gomez birleşince ne oluyor

    YanıtlaSil
  11. HEM DİRECTİONER HEM LERMANİAC IM YANİ MRS. STYPAYHORMANLİKSON IM I LOVE YOU LİAM NİALL ZAYN HARRY LOUİS LOGAN FOREVER LERİCTİONER

    YanıtlaSil
  12. Becky G sevenlere ne deniyor ?

    YanıtlaSil
  13. Arkadaşlar, çok merak ediyorum. Arrow hayranlarına ne ad veriliyor *

    YanıtlaSil
  14. BEN TAMBİ DİRECTİONER İM

    YanıtlaSil
  15. Ben Jlover , Smıler , Lovatıc, Lımatic ve Liam hemsworth hayranıyım ama liam hemsworth hayranlarına ne ad veriliyor bilmiyorum ne olur biri söylesin :( <3

    YanıtlaSil
  16. one republic ?neden rock grupları bu kadar dışlıyosunuz ki biz de burdayız !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN YA ROCK CANDIR <333333

      Sil
  17. Selenatör mü?????? Ciddi misin Selenator deil miydi o?

    YanıtlaSil
  18. ya yapmayın rock ve lady gaga varken black stars,little monsters,maroonersim.s.s
    HAA BİDE EVANESCENCE HAYRANLARINA NE DENİLİYOR LÜTFEN YARDIM JKGKŞLS

    YanıtlaSil
  19. Sia fanlarına?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüzyılın sorusu ben de bilmiyom

      Sil
  20. Yanlız o Selenator. Selenatör diye okunmuyo, Seliğnaydır diye okunuyo.

    YanıtlaSil
  21. becky g'nın hayranlarına ne deniyor?

    YanıtlaSil
  22. Ben bu tipleri bilmem ama eminem hayranlarına stan deniyor ;)ama buralara stan uğrar mı bilemiyorum... Bu arada berzerk, stan ve not afraid i mutlaka dinlemelisiniz.

    YanıtlaSil